onsdag 17 december 2008

Om snor och julfirande


När man vaknar mitt i natten med snor i hela hjärnan och feberfrossa - då vet man att julen snart är här. Jag tycks alltid tajma in mina sjukdomsfall så att de alltid hamnar på de dummaste tidpunkterna. Jul, scoutläger, skidresa, solsemester, lussevaka - you name it! Jag antar att det är ganska skönt att vara sjuk ibland, bara kunna stanna hemma från skolan och chilla men mestadels är det bara jobbigt eftersom man är så fast.

I alla fall, det var länge sen jag skrev här och det beror mest på att skolan inte varit min bästa vän hittils men som sagt så är det snart jul och då ska jag bara ta det lugnt och ha kul. Låter det bra?
Tänkte uppdatera snart igen med ett lite längre och seriösare inlägg.

/Nathalie

1 kommentar:

Anonym sa...

hej. Ja brädan finns fortfarande kvar :)