söndag 21 september 2008

Om att ett djur aldrig glömmer

Nyss uppvaknad och trött efter gårdagens strapatser sjönk jag ned i soffan bredvid mamma. Åt en macka och tittade lite på Nyhetsmorgon på TV4. De har visst någon ny kampanj om att man ska göra varandra lyckliga då, bl.a., en kvinna hade börjat varje dag med att köpa två kaffe på 7-eleven och kassörskan ge den andra till personen efter henne i kön. Jäklar vad snällt, var det ända jag kunde tänka. Om jag drack kaffe skulle jag bli absolut överlycklig om jag fick en gratis en morgon. Vilken gest! Sedan var en kille där och visade ett YouTube-klipp han gillade. Jag är inte stammis på YouTube, så det är möjligt att ni alla har sett det, men jag blev helt rörd. Tårarna vällde upp i mina ögon och jag visste inte hur glad jag skulle bli. Kände mig helt enkelt tvungen att dela med mig av det till er. Så jag hoppas att ni blir lika glada som jag.
Nu ska jag gå och visa mina katter lite kärlek, jag också.



1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhh, man dör lite inuti när man tittar på den <3 jag vill också ha ett lejon